Wednesday, August 4, 2010

Gempar!:Guan Eng Ketua Menteri Pertama Makan Penampar Mamu Penang

(Sumber dari Pisau)

Pada jam 7.30pm,2/8/10- di pintu pengawal tingkat 2 laluan VIP, Ketua Menteri paling celaka dalam sejarah Pulau Pinang Khalifah sosialis Guan Eng kesayangan PAS di tolak dan diherdik oleh seorang lelaki.

Yang menariknya portal berita TheStar hanya menceritakan kononnya lelaki berkenaan kecewa tentang masaalah perumahan di Tanjong Tokong.

Petikan dari TheStar

"Lim said he explained to the man that the development project came under the purview of the Federal Government and not the state.
However, the man appeared confused and smacked the sofa repeatedly, “like a child throwing a tantrum after his wish was denied,” he said.

Adalah lebih baik, Pisau perkenalkan serba sedikit latar belakang Pak Ali,beliau seorang yang berani menegakkan hak orang melayu secara berseorangan berdepan dengan Khalifah Sosialis Guan Eng yang kita cukup kenal dengan sikap diktator dan bengis .

Pak Ali bukanlah penduduk Tanjong Tokong atau mana mana kampung yang dihalau oleh chauvanist ultrakiasu rasis DAP,beliau tinggal ditengah bandar Georgetown,Pak Ali begitu amat marah dengan tindakan Guan Eng yang bercakap bohong,menindas orang melayu dalam masa yang sama begitu rasis dalam politik gampangan memperbodohkan melayu secara terang terangan.

Tidak timbul isu mengenai kampung Tanjong Tokong ,sebaliknya Pak Ali mempersoalkan mengapa Guan Eng menindas orang melayu,Dengan lagak pembohong,beliau berkata tidak ada kuasa mengenai isu pengambilan tanah,walhal beliau memegang portfolio tanah yang semua orang tahu jawatan pembuat keputusan segala hal ehwal tanah dinegeri Pulau Pinang.

Sebaliknya menyalahkan UDA,walhal perkara yang pertama sekali beliau lakukan sebaik saja menjadi Ketua Menteri adalah bertemu dengan penduduk Tanjong Tokong dan berjanji untuk menyelesaikan masaalah mereka.(Guan Eng bohong lagi)

Untuk pengetahuan anda, Pak Ali menunggu Guan Eng lebih 4 jam semata mata mahu mengajukan pertanyaan mengapa orang melayu di Pulau Pinang di tindas,sebaliknya penat lelah menunggu Ketua Menteri paling celaka ini diberi layanan bagaikan paria.

Pertanyaan Pak Ali langsung tidak dilayan,sebaliknya Guan Eng dengan sombongnya tidak memperdulikan seorang rakyat warga mas yang menunggu selama lebih dari 4 jam .

Inikah yang dikatakan seorang Ketua Menteri yang menghargai warga mas,barangkali beliau berasakan amat besar sumbangan beliau dengan rasuah RM100 kepada warga mas maka muka orang tua melayu ini langsung tidak dipandang.

Apabila dilayan sebegitu rupa,Pak Ali secara sepontan menempelak, menolak dan menampar bahu hingga Guan Eng kebelakang,Pak Ali melepaskan kemarahan setelah dilayan sebegitu rupa oleh seorang rasis ultra kiasu hanya semata mata beliau seorang melayu dan warga mas.

Beginilah realitinya,didepan orang ramai bangsat bernama Guan Eng ini berlakon bagaikan maklaikat,bagaikan seorang khalifah agung kesayangan PAS dan yang terbaru diangkat tarafnya setaraf Father Joseph ayah kepada Jesus.

Sudah menjadi perangai beliau yang suka bermuka muka,habis semua melayu tidak kira mana mana fahaman politik diperbodohkan ,bagi Guan Eng amat mudah mendodoikan melayu haprak,hanya digula gulakan sekupang dua maka diangkat beliau ke makam yang tinggi hingga diiktiraf juak haprak PAS menyinari syiar Islam di Pulau Pinang.

Guan Eng yang semua orang tahu jika 10 keluar dari mulut beliau 1 pun belum tentu benar,semuanya pembohong dan pembelit.Contohnya kenyataan beliau pada portal TheStar.

Anda yang baru pertama kali membaca blog Pisau, klik link pembohongan Ketua menteri paling celaka dalam sejarah Pulau Pinang LIM GUAN ENG untuk mengetahui mengapa manusia berlidah biawak ini menjadi idola dan dewa kepada juak haprak PAS !

No comments:

Post a Comment