Friday, January 8, 2010

GAMBAR Sekitar Demo Aman Isu Kalimah Allah Di Masjid Negara

GAMBAR Sekitar Demo Aman Isu Kalimah Allah Di Masjid Negara
(Ikhsan daripada www.papagomo.com)















GAMBAR Sekitar Demo Aman Isu Kalimah Allah Di Masjid Negara yang mana menyampaikan suara umat Islam dalam mempertahankan Kalimah Allah dari di gunakan oleh mana mana Agama lain selain dari Islam.
Demo yang berlangsung kira kira 30 minit ini di ketuai oleh saudara Armand yang mewakili PERKASA Selangor, Di ikuti oleh Tun Faisal Exco pemuda Umno Malaysia, PEKIDA, PERKIM, KIMMA dan beberapa pertubuhan NGO yang lain.

Isu Kalimah Allah ini jika kita tidak tangani dengan cara yang berhemah dan cepat takut jika timbul hal yang tidak ingini berlaku dalam masyarakat kita yang majmuk ini. Sebagai contoh awal pagi tadi terdapat 2 buah Gereja di lempar dengan Bom Petrol yang mana mengakibatkan sebahagian Gereja tersebut terbakar.

Kami umat Islam mengutuk dengan keras akan perbuatan yang tidak bermaruah ini yang mana telah membakar Gereja rakan kita yang beragama Kristian. Kita juga mengharapkan agar PDRM dan kerajaan Malaysia dapat mengenal pasti pelaku berkenaan dan seterusnya di dakwa kerana hal sebegini boleh mengancam keselamatan negara.

Semoga Allah memberikan Hidayah buat kita semua dan juga kekuatan buat seluruh umat dalam menempuhi cabaran dan dugaan yang akan datang. Dalam Demo ini juga turut di laungkan agar persaudaraan kita sesama umat islam perlu lah utuh dan bersatu padu tanpa mengira Fahaman Politik.


Allahuakhbar.....



No comments:

Post a Comment